one day you wake up and realise you'r not as good as you was yesterday

chleten morgon!! men ska inte klaga, jag mådde som förtjänat.. Iallafall så blev gårdagens ståhej lyckat tyyycker jag, härligthärligt! :) när klockan ringde kl 8 imorse låg jag som fastklistrad i sängen så det blev inte så mycket till skola tyvärr. But tomorrooow då ere mösspåtagning och grejer!! Huuur awsooome?? AWSOME :)

senare idag blire lite runway tiiimeee (någon slags dans stil inom vougin, så det blir väldigt nytt för mig) och efter det antagligen bara hem slappa och sova.

fick nåt konstigt sug efter ägg med rom å grejer
så varför inte slänga ihop nåt och njuta lite tyckte jag..
Yyuuum! gottgottgott ♥

 

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0