WORK IT like a diva

vi hade vikarie idag på salsa klassen och fick då istället köra runway (som jag skrev tidigare), RIKTIGT jävla kul vare faktiskt.. Vet inte alls hur jag ska förklara det på bästa sätt men vi fick alltså lära oss att gå snyggt och posea, attityd och tro på sig själv- vilket jaaaaag har lite problem med...tycker det e himlans pinsamt med lixom bara 'HÄR E JAG! JAG E SNYGG! KOLLA PÅ MIG!' MEN det gick faktiskt helt ok!! försökte intala mig själv det som ett antal lärare sagt till mig genom åren "Du måste börja tro på dig själv, för du kan, du e grym, börja ta för dig". Så tillslut började jag nog släppa loss lite mer , skit kul faktiskt :)

försökte hitta nåt bra klipp om det på youtube men icke.. Så det blev det här istället, nån slags mix av allt.
Men grymma små tjejer måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0