butter

för över en vecka sen bröts en rejäl förkylning ut i mig, typ en sån jag fick när jag tog studenten i juni. bara att rösten suttit kvar den här gången. och detta rejäla hostande, snor-täppthet och febrighet tycktes inte räcka! nejnej igår fick jag en fruktansvärd känsla i öronen, smärta och helt bortdomnade. egentligen borde jag väl ta mig ner till vårdcentralen och kolla om man kan få någonting emot det, men jag orkar verkligen inte.
jag/vi gissar på att jag fått detta efter att ha jobbat alldeles för mycket den senaste tiden, jag har typ konstant jobbat, haft en ledig dag per vecka och när efterlängtade augusti väl kom så bröt det här eländet ut. bara för att jag såg fram emot mer lediga dagar! men aah se så kul det vart. Men jag tänker allafall inte låta det här förstöra min andra lediga helg på typ hela sommarn. SÅ DE SÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0