ignorera inte det dåliga, gör någonting bra utav det

är det verkligen fredag imorgon...jag vet inte. fan känner mig halvt borta
nu har jag bytt butik så idag jobbade jag sista timmarna helt sj och stängde helt sj, jävla skillnad mellan här å där, mkt mer onödigt och komplicerade rutiner hära men det kanske bara e för att det känns som så mycket mer nu i början.. Om jag ska va ärlig så har nog hälften av den info mina kollegor babblat om inte gått in, tyvärr. men det kommer ju sätta sig som berg det med, bara jag ger det lite tid.
Så jaa, idag stressade jag för att någon gång bli klar och kunna röra mig mot bussen Och en kvart efter var jag utanför dörren. ååhh du sköna natur!

min äckliga förkylning ger inte med sig, jag förblir nog såhär äcklig.. lr.

å jag har fy helsikes massa olika tankar som trakasserar min lilla bultande hjärna.
jag hatar att ta tag i saker så fort jag känner att det är någonting i detta jag inte fattar. jag kommer ingenstans, jag bara funderar och funderar men tar aldrig tag i saken på riktigt. skit linnéa, du kan lika gärna sitta där och hosta sönder dina lungor.. HaHa Kul Tjej.

Min helg ser iallafall kanon ut!! det blir sista helgen i min "gamla" butik, lite secret events och kräftskiva med härliga vänner. så det är bara att leeee, livet har att erbjuda en hel del skönhet! det är bara att ta sig till det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0