nu är det jag som är i centrum

nu har jag gjort det. och det känns bra. faktiskt. ännu ett steg närmare lyckligare dagar förhoppningsvis. visst kommer dt va jobbigt ett bra tag men inte jobbigare än vad det har vart. och det känns så skönt att veta att bättre dagar väntar. så otroligt skönt att bara kunna se framåt. stå på mina egna ben och känna hur mkt starkare mitt pshyke blir. Jag Är Stolt Över Mig Själv!

giiiisssa va jag har gjort ikväll!!! spelat basket faktiskt, wooow de va länge sen det. och jag har även besökt Bromma Blocks idag och dit vill jag nog tillbax kan jag säga :) dt va lite mysigt sådära

Imorgon är det skola och danscenter, har bara inte bestämt mig för vad jag ska ta för klasser men dt får jag ta imorgon. Något nytt blir dt allafall. en skön nattsömn skulle inte sitta fel nu snart!

LE MOT LIVET SÅ LER LIVET MOT DIG


Kommentarer
Postat av: Linnea

JAG ÄR STOLT ÖVER DIG!

2011-02-23 @ 12:02:44
Postat av: Lisa

Bästaste bästa syster, duktigt du är! Jag kan knappt vänta tills vi ska ta vår lunch på BB. Ja, inte bebis-BB dåra! ;)

2011-02-23 @ 20:47:40
URL: http://lisanow.blogg.se/
Postat av: linnéa

yeeee :D va kul att ni hittat hit, fortsätt ge mig feedback! haha

2011-02-24 @ 16:36:23
URL: http://dfys.blogg.se/
Postat av: Din Prins :)

Undrar om det här handlar om prinsen du hade för tag sen eller så kanske det handlar om något helt annat, Men du är ändå helt underbar! Fint skrivet.. Puss puss!

2011-05-12 @ 12:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0