SPORTLOV 2011

har nyss firat in sportlovet för sista gången med en semla och varm choklad.
SAAATAN VA SKÖNT DET SKA BLI! slippa den där jävla skitfittthelveteeee skolan, om inte den här idiotskolan skulle läggas ner efter sommaren så skulle jag neeeeever ever rekomendera den för någon stackars själ där ute. ALDRIG! Riddarfjärdens medieprogram förtjänar att brännas upp! Yes i just said it and it feel soooo Good!

idag har jag en träningsvärk som är helt otrolig, i hela kroppen men mest av allt i armarna.
helt sjukt, kan knappt lyfta upp dom..haha :)
man får tacka fysen igår, men dt va niiice, jag gillare! I like it ALOT!
så nu har det börjat- mitt sista sportlov och det ska bli jättee bra! Ser verkligen fram emot hela veckan wihuu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0