ÄNTLIGEN LEEEEEDIG

imorgon!!! då är jag äntligen äntligen ledig!! försej bara en dag men vafan! hur skönt blir inte det??!. aaah jag  ska verkligen njuta :) så har egentligen inte tid för att slösa bort mina fantastiska timmar på det här, men lite uppdatering när jag känner mig glad och jäkligt oerhört trött, sliten och pmsig sitter väl ändå inte helt fel.

på fredag ska jag på en intervju, gruppintervju som ska hållas på engelska.. Säger inte mer nu, berättar mer om min lilla secret efter det istället. men jag är iaf jävligt nervig!! Hat gött alla ni som orkar titta in på min ganska så tråkiga blogg ibland. Big up to you guys :)



ciiiaaoo!

Kommentarer
Postat av: Sis

Tja!

Vi måste prata inför intervjun, har en del updates du måste ha koll på innan. Very important! <3

2011-07-26 @ 23:25:52
URL: http://lisanow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0