för mig ere jobbtider

jag är en dålig människa, Jag vet..men jag har bara haft en hel del för mig som gjort att jag inte ens fått tankarna på bloggen. Vilket egentligen känns rätt Ok, det är sommar och då ska man slappna av och njuta!
fast riktigt så har det ju inte blivit för mig i sommar...nu när de flesta har gått på semester så har jag fått jobbtiderna, japp så äre. så nu börjar jag komma in i det hela :) grymt! men skulle inte bli ledsen för en anings semester ändå.

idag hade jag turen som fick en kortis med min fina daniella, hon tittade lite efter jobbkläder tills hon åker och jobbar på Disney world i Paris imorgon. helt underbart för henne! två månader borta, snacka om att jag kmr sakna!
senare fick jag även en träff med efterlängtade maaalin, vi satte oss i humlegården och mös i solen. plus att jag hela dagen hade med mig lillpojken morris, Tre flugor i en smäll! Loovely ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0