Förlåt!

Jag vet! det är skit jobbigt när folk pratar om sin vikt/kroppsfigur/bantning osv osv. jag hatar iallafall att läsa och höra folks tjat om bantningsdieter och skit när dom redan är vältrimmade och fina som dom är, Så jag säger förlåt innan jag ens börjat...Förlåt

....men jag börjar faktiskt må dåligt över hur min mage blivit på senaste tiden, jag trivs som bäst när min mage är platt och gosig än när den är som nu (slapp och putande), men det e kanske inte så konstigt eftersom jag varit förjävlig med onyttigheter på senaste tiden + att träningen inte funkat som den brukar. Men nu slänger jag det i skroten. Istället blir det mycket träning och nicea nyttigheter istället Yuumm.


vart e fettet?

jag LOVAR jag ska inte mörda er med information om det här, men nu har jag iallafall ett bevis på att jag faktiskt lovat mig själv. No more hide and seek for me!

ps. en stjärna till mig som nyss gjort två kapitel av praktisk marknadsföring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0