heeelllO!

dt va ett tag sen jag skrev nu, har inte varit aktiv med en dator sen i onsdags.. riktigt skönt om jag får säga det :) måste passa på att tacka bästaste nea för hennes gosiga inlägg! Pusspårej <3

lovet är slut å dt suger ju lite, fast vafan dt e inte långt kvar nu till den 8e JUNI- RÅTAGGA!!!
Intervjun hos Lindex kändes mkt bra, så nästa vecka får jag svar...det pirrar i min mage. onsdagens utgång kan jag inte säga mer än att det blev så misslyckat! Men att trösta mig själv + alla de andra som va med, så blev iaf resten av min vecka ganska soft sådära.

Fan...förlåt nu vart det ett sånt där tråkigt inlägg igen där jag bara babblar på om vad jag har gjort. Men det snurrar i min skalleeee, hatar när man inte vet vad som är sant och inte.
Jaja go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0