jeete glad hest

vikarie idag med, vi hade michelo lr va han nu hette.. GRYYYYYYM SOM TUSAN! aviiis man blir.

nu ska jag berätta en STOR NYHET!!! innan dansen så gick jag och malin in på pressbyrån och kollade efter en speciell glass (my favorite, som dom dock togs bort för ett tag sen)..jag fick iallafall tips från min syster att den skulle ha kommit tillbaka och DÄR LÅG DEN!!! Magnum double cream, jag döööööööör!! har verkligen saknat den där överdrivet goda smaken, det har till och med vart så att jag stått över att köpa pinn glass för att jag vart så besviken för att den inte funnits. VILKEN LYCKA säger jag bara, och dansklassen efter gjorde dt ju bara bättre..
Glad tjej :)


Kommentarer
Postat av: Sis

Tjockisdans i dag alltså med andra ord? haha Bästa syrran du har asså.

2011-05-05 @ 22:32:39
URL: http://lisanow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0