TIPPTOPP!

Jag tror detta är en utav de bästa dagarna på det här året!! Först vill jag säga att min pappa fyller 52år idag GRATTIS PAPPA ♥! Sen så som jag skrev igår så har jag nu vart på jobbintervju hos hemtex och det gick så mycket bättre än förväntat. PANG BOM så fick jag jobbet, skrev på kontrakt och allt. Känns heeeeelt sjukt! Nu sitter jag och firar med tårta kakor och läsk med mig själv eftersom pappa e påväg till flyget. Ojojoj jag tror jag inte fattat det här riktigt än men fan va jag är tacksam!



jag skulle bara vilja ringa dig nu...

Kommentarer
Postat av: moa

grattis linnis, fan vad roligt! parteyyy

2011-05-03 @ 16:11:58
Postat av: Sis

Yiiiiiihaaaaaaaaaaa!!

2011-05-03 @ 19:01:34
URL: http://lisanow.blogg.se/
Postat av: linnéa

:D:D:D taaaaack

2011-05-03 @ 23:15:31
URL: http://dfys.blogg.se/
Postat av: soffipropp

Hejsan!



Halkade in på din blogg av en slump. Och såg av en ännu större slump ditt inlägg om hemtex. Grattis till jobbet! Jag ska på intervju på hemtex i min hemstad i veckan, och jag är jättenervös!! Kanske konstigt att fråga, men du har inga tips som du vill dela med dig av? :) Vad ställde de för frågor, vad svarar man, hade du läst på mycket om företaget innan?... Vore jättetacksam för svar :)



Mvh/En helt random tjej som hittade en kul blogg :)

2011-05-24 @ 23:11:00
Postat av: linnéa

Tja, va kul! jag hade inte läst på någonting om hemtex innan men det kan ju vara ett plus kanske. Om de frågar vad du tycker är den viktigaste uppgiften för dig som säljare så bör du säga att det är mötet med kunden. visa att du är intiativrik (om du nu är det haha) och var nyfiken, så ifall de undrar om du vet någonting om företaget så säg det du vet men fråga också om hon kan berätta lite mer ingående ;) jag vet inte riktigt mer vad jag ska säga.. va bara dig själv och visa tacksamhet över att du fått komma dit!

Lycka till !

2011-05-25 @ 12:04:46
URL: http://dfys.blogg.se/
Postat av: soffipropp

Åh tack! Enkelt men bra att tänka på. Har aldrig varit på seriös jobbintervju innan så jag är mer än lovligt nervös kan man säga :) Men dina små tips hjälpte faktiskt, bara att börja googla hemtex antar jag :) sen är det bara att peppa och hoppas på det bästa :P Hoppas du kommer trivas bra på ditt nya jobb, inredning är hur kul som helst! :) Återigen, tack!!

2011-05-25 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0