jag kommer jag kommer jag kommer jag kommer jag e nästan där

då var denna 19årsdag över, så det e nu bara ett år tills jag är 20 barre!! helt sjukt, lilla jag som vuxen. knäppt. ahh vet inte riktigt vad jag ska tillägga om gårdagen, mysigt med släkten här och senare på kvällen var jag lite här och där och ingenstans.. typ ingen alkohol för mig men jag fick det trevlans ändå tillslut. Härligt folk och lite goodiegoodie gör susen.. somnade lite fint vid fem tiden, då fåglarna kvittrade och himlen började ljusna upp. har nyss suttit och tryckt i mig pizza tillsammans med albin och jonas så nu e min stackars mage ganska överfull och jag känner mig äcklad av allt man kan stoppa i munnen.
Snart ska jag och fisen till farmor en stund, som fyller 75 imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Sis

Åhh vilket fint foto. Har föresten bestämt att du ska få ta lite (läs mängder - tills jag är nöjd) foton på mig snart. Du vet när..... biiiiiiiiiiiip Well du vet hemlis, hemlis. <3

2011-05-01 @ 21:58:56
URL: http://lisanow.blogg.se/
Postat av: Prinsen :)

Det där är en riktigt bra bild Linnéa du får alltid till dom där underbara bilderna på dig.. lOVE, Grattis i efterskott shit 19 år puss puss puss!!

2011-05-12 @ 12:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0