prat prat prat, trååååkiiii

Extremt dålig e jag. eller så e jag bara ganska smart. typ något därimellan kanske... men vaför jag inte lagt upp nåt sen vi kom hem från det extremt varma och fuktiga men härliga dominikanska republiken är pga. att mitt lite ångest stress laddande huvud har haft fullt upp. sömnlös om nätterna och sovit långt in på dagarna, antagligen spökar tidsomställningen en del men även har jag lite små panik inför hösten (och framtiden). körkortet, jobb, resor, dansen, kurser/utbildningar, mitt bagage som inte kom förrens två dagar efter vi kom hem, m.m....
Dessa dagar och nätter har alltså gått åt till att Plugga teori, skriva om cv och personliga brev, packa upp, tvättatvätta å tvätta, packa om, övningskört lite men har även hunnit med att klämma in en liten stund på stan me tols å natta med käk å snabba cash II. Så det känns ok, jag har gjort dt som varit nödvändigast för imorgonbitti kl halv 5, gott folk, då sitter två pigga tjejer i bilen på väg till arlanda å sedan vidare till Ayia napa för att njuta av sol bad och festligheter! Så jag borde göra mig iordning för sängen nu. nån gång i september är jag tillbax och då ska jag bomba med bilder ...suuuuper kuuul, jag lovar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0