sånt jag tycker om och inte tycker om

en helgrym helg med fredagsmys till 100, underbar hemmagjord fisksoppa å chips å dipp i mängder. En fullspäckad lördag med leverans av pappas superjulklapp, julgransplundring, födelsedags firande för mormor, god middag och sen en soft utgång på de! Hela den här söndagen har jag spenderat i min säng helt ofräsch och har inte ätit mer än tre mackor på hela dagen. Nu ere kväll igen och konstigt nog funderar jag över vad jag kan hitta på, även fast jag inte vill göra mer än de jag gjort tidigare idag...sova, gå på toa, sova, borsta tänderna och kanske äta något mer.

har funderat en hel del om hur arg och ledsen jag blir på folk som snackar om andra på ett sätt dom inte bör göra. hur mkt jag ångrar att jag inte ställde dig mot väggen å frågasatte ditt ynkliga beteende... längtar nästan redan till nästa gång jag får chansen. Japp onödigt prat om människor man inte alls känner är bara till för onödigt folk. punkt.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Yihaaaa..she´s back!

2012-01-16 @ 15:39:00
URL: http://lisanow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0