jag vill alldeles för mycket

Jag har så mycket jag bara drömmer om att göra det här året, men det känns tungt på nåt sätt... allitihop är alldeles för mycket för att jag ska kunna fokusera och ställa mig in på att verkligen göra det till verklighet. just nu tror jag att om ett år så står jag fortfarande här å ställer mig själv frågan , Å vart fan tog de här året vägen? vilket är en av de allra största rädslorna jag känner just nu. jag vill fortsätta vara stolt över mina val! Såååååå...dags å göra en måltavla för 2012!!!
....imorgonkväll kanske :) för nu ska det mysas till max. i min säng. framför tvn. med levande ljus.
Gokväll


lyckligt härligt gammalt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0