från och med imorgon

fan va gryyyyymt!! EN dag ska jag också vara med i Gladiatorerna och jag ska KROSSA! (efter lite mer stenhård träning och muskelbyggnad) fan vilken kick jag får bara utav att kolla på programmet.. Love it! säääg mig vart ni tog vägen dessa meningslösa år??? haha nee men ärligt, älskade det som liten med. men huvudsaken är att det nu är tillbaka, Tack!


HAHA ajaa humor...

från och med imorgon börjar jag med att sikta in mig på träningen och ägna mig åt det jag älskar och verkligen mår bra utav. efter jobbet ska jag träffa tre grymma tjejer för att prata planer och dansa loooss en massvis. SOM jag har längtat! höstterminen 2011 har på ett vis varit en skam, men det kanske ändå var bra av mig att ta en paus för att vara säker på vad jag inte vill leva utan :) nu ere bara å köööttta! Hey Ouh lets Gouuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0