utmanande dag på hög nivå

idag flög syster och jag med fåglarna!! jag var livrädd, grät och krampaktigt höll jag fast mig med händerna. lisa va lite mer cool sådära..kan skylla på att hon har levt några år mer än jag. nåt sånt. man kan säga att hon värmde upp för att nån gång hoppa tallskärm från ett litet flygplan. allafaaall så var vi ca 300-500m rakt upp i luften. och poff så vare slut, dt gick supah turpo fort.. just nu känns det faktiskt inte som att jag har gjort den här galna grejen som jag ALDRIG någonsiiin trodde att jag skulle utsätta mig för. Tack mina grymma brudar som gav mig en sjuk jävla upplevelse i 20års present, det var dags att utmana mig själv lite granna.
 

Kommentarer
Postat av: Sis

YAAAAY!!!! Fy fan vad vi är coola! Du coolast såklart som var så nervös men ändå gjorde det. GRYMMAST! <3 I believe we can fly!

2012-07-04 @ 22:26:23
URL: http://lisanow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0