det var ett tag sen nu

...som jag va här och skrev, kaaaaanske för att jag har haft fullt upp, bara massa plugg och plugg och studentklänning letande och plugg och jobb och 45årskalas och plugg och studentskiva och ännu mera plugg. haha det är bara att kämpa på, det är ju trots allt mindre än 10 skoldagar kvar tills vi springer ut nu. so no turning back ;) proven, skrivningarna och redovisningarna har faktiskt gått utmärkt i slutet, känns kanoners! och igår va det våran tur att ha studentskiva och jag hade det kuulkuuuul :D måste bara skryta lite med att JAG var en utav de tre som tog sig till skolan och gjorde provet imorse, creeeeeeddddd till mig





hahahah jag fick iaf vara med en liten bit i hörnet där.. resten av kvällen undvek jag kamerorna
taaaaack å hey- solväder på g? Yeah♥

Kommentarer
Postat av: Sis

Åhhh, bästaste, duktigaste du! Nu blev jag allt lite stolt. ;)

2011-05-19 @ 18:05:14
URL: http://lisanow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0