då vare fredag idag igen

vecka efter vecka..tiden bara försvinner känns det som. sommarn verkar inte ens ha börjat men så eren lixom nästan slut snart. hur sjukt? jäklars så sjukt. MEN jag har haft en bra sommar ändå! har tagit dagarna som de kommit och försökt att ta vara på varenda minut, hur än situationen sett ut. det ända jag varit dålig på är att träna, dålig tjej där! men jag har jobbat arslet av mig för att kunna leva och blicka framåt. Såå värt det, imorgon blire sista helgen på Hemtex (allafall, ett tag framöver).

tänkte att jag skulle berätta vad det var för intervju jag va på idag om ni nu vill veeeeta?? äh dt skiter jag faktiskt i om ni vill eller inte ;) Abercrombie and Fitch har kommit till Sverige och ska nu i Augusti öppna en butik i Gallerian mitt i Stockholm. och för några veckor sen så kom det fram några tjejer till mig på stan och frågade om jag var intresserad av att vara modell för deras butik(vilket jag kommenterade med "men jag är inte modell") men det hade tydligen inte med saken å göra. jag hade ju ingen aning om vad det var för affär så jag lyssnade på vad de hade att säga och tyckte det lät som en kul grej och skrev på ett papper lite enkelt sådär. med modell menas det att gå runt i butiken med deras kläder och vara sjukt härlig mot alla kunder.
Ehh ja, så jag var alltså på intervju för Abercrombie and Fitch today. det gick bra men jag var gallhet pga både värmen och nervositet. Haha men dt känns bra :) nu får jag bara vänta och se vad som händer!


Kommentarer
Postat av: daaniellloo

så klart du kirrar deeet, du är ju bäääst! saknar dig gosilosan <3

2011-07-30 @ 03:38:25
Postat av: liiinnéa!!

yeeee u are here!! Love u <3

2011-07-30 @ 23:04:54
Postat av: moa

waaaahh kul att höra! hoppas du får det mannen :D

2011-07-31 @ 03:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0