UPDATE

Åhej! kom nyss hem ifrån en grymt nice och fri dansklass. knäppt att jag har dansat i ca fem år nu och aldrig kommit till skott att börja med modernt, det är ju heeelt underbart! hela klassen körde vi olika improvisationsövningar, det är så skönt att känna tyngden och "leka" med golvet! och jag som alltid haft typ skräck för att improvisera och dansa inför andra, men på den här klassen kommer jag så långt in i mig själv så jag glömmer bort det.. Awsome =)

universum ville straffa mig lite idag så precis när jag och marissa började med fotoprojektet så dog mina batterier i kameran, så imorgon blir det nya tag! projektet på 7-8 bilder ska ju redovisas redan på fredag så jag känner mig lite sådära... stressad hetere.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0