beslutsånest

Idag har jag/vi suttit och skrivit i flera timmar, nationella i svenska B. Gick väl helt ok, väldigt mycket tankar i början men i slutet fick jag iallafall till någonting någorlunda bra...Hoppas jag :)
Nu sitter jag och funderar över vilken färg jag ska välja bland de olika zipperallerna vi uppträdde i, det står mellan ljusljusgrå, rosa eller leopardmönstrad. JÄTTE SVÅRT JU!! har värsta beslutsångesten, jag vill typ ha alla tre så man kan variera lite beroende på vad jag är på för humör. haha, nee men guuuud vilken ska jag välja?

Imorgon är jag ledig igen! Vilket betyder att mitt påsklov börjar redan nu typpp..Woopwoop! imorgon då ska jag leka med marissa och kaaanske ta och klippa mig, känns inte så fel ;)

Kommentarer
Postat av: Sis

Ljusljusgråa sa jag ju!!!! :P

2011-04-16 @ 17:44:15
URL: http://lisanow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0