lyckad helg!!

Grym helg! min älskade systers fina vänner hade ordnat en surprise Baby shower för henne som även jag tog mig till efter jobbet i fredagskväll, hon fick en massa mysiga och grymma grejer och vi alla var på riktigt härligt humör! Underbart underbart :) Sen så har vi kräftskivan ute på violas landställe som jag landade på igår, även det efter jobbet. jag hade en sååå rolig kväll, det var som att det bara var vi sköna peeps som existerade. så nu har jag badat hela TVÅ ggr i sommar, haha bättre än en iaf. fan va bra jag mådde, kolsvart och superglada vänner som springer ut i vattnet total neck. Jag har en härlig känsla i kroppen :) Fy vad min helg blev lyckad!!!
Super tacksam över alla fina vänner som finns runt om mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0