tjoooo

vilken kväll det vart igår, jag hade det höööjdar härligt! god mat och en massa onyttigheter tillsammans med mina härliga brudar kändes inte alls fel, senare vart det hellströms där en saknad person utnyttjade kvällen och sen plötsligt va vi inne på nype. lite smått oklart men fantastiskt härligt drag hela kvällen! Just gotta love it
OCH jag va med om sjuukaste grejen, ute på gatan mötte jag två katter som var max 2 meter ifrån varandra som rörde sig i slowmotion och gav läten ifrån sig som en hemmafest fast i slowmotionröster.. jag som Ogillar (haha) katter gick bara på och ropade något liknande som "vad fan håller ni på med"? kändes som jag hallucinera men jag looovar det är sant......Phhhjuuu



Kommentarer
Postat av: daaniellloo

ahhaha du är galen, därför jag saknar dig din jäkel <3

2011-08-24 @ 13:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0