why to love life

tänkte slänga in lite härliga citat och annat från randoms, som jag hört de senaste dagarna. So listen up!

Pappan på stranden till sin 7åriga son. - "Igor, du har aldrig varit snäll mot mig, Aldrig någonsin!"
hahahha jag låg ett tag efteråt och skratta så jag grät och härmade honom lite sådär diskret.

Såg ut som en helt vanlig ung kille på maybe 20+. han såg inte ut att bry sig ett skiiit om vad andra tänkte och tyckte om honom, nejnej..kände han för att gå runt mitt i gamla stans små mysiga kvarter och weila det högsta han kunde med hörlurar i öronen, Jo då gjorde han det också. härlig typ de där.

Skön typ på cykeltur vid mälarn i gamla stan -"Fan, tack för att du finns!"
Å tack för att DU finns!! fan va glad man blir när man får spontana och underbara kommentarer utav folk. Han diggade tydligen mina orangea shorts och hur jag bar dom. han var helt överlycklig att en enda tjej i hela stockholm var så fräck som jag den kvällen.

Sen förresten så samma kväll träffade jag och viola på en kille som hette tyyyp Petri eller vare nu va, vilket är violas pojkväns idol lr nåt. Han är känd från Idol men fick inte gå vidare och vara med pga alkohol missbruk. SJUKT synd! för hans röst va inte att leka med, vi fick ett litet live uppträdande och han prata på och bjöd på cigg. Trevlig karl det där!



Puss på er världen. Nu blire sex and the city avsnitt. Why to love life ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0