nu har allt satt igång!

Äntligen! student tiderna har satt igång på rikitgt! Wooooww... tiden har gått så fort, känns som att allting bara flygt iväg och ändå så trodde man att dessa dagar aldrig skulle komma. 13 sjuka år har jag gått i skolan, och det är jag väldigt glad över eftersom man har fått vara med om så mycket, både lite sämre stunder då jag inte pallat med ett skit men även otroligt mycket oförglömliga grymt härliga och sjuka minnen som jag fått med mig. När jag tänker tillbaka på alla skolår så känner jag verkligen lycka!! och det finns så mycket som jag längtar tillbaka till, som jag skulle vilja uppleva igen och kanske även stanna i för aaaalltid hahah :D
Åååh vilken lycka! men konstigt nog är det en otrolig lättnad att äntligen få detta överstökat, kanske är det så att de senaste åren bara blivit sämre och tråkigare.. det måste nog vara så. Men jag kan bara säga så att dessa 13 år i totalt 5 olika skolor har underbara stunder som jag kommer bära med mig ända tills hjärnan tar stryk ;) FYFAN VA UNDERBART!

I fredags vare daniellas tur, flak å mottagning med mysigt folk ♥ på onsdag ere jakan!! njuuuuut nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yihaaaaaa!!! Nu har jag sommarloooov! Typ, efter omtentan nästa vecka och så den där lilla resten jag har också. Men typ, fatta att jag har sommarlov! <3<3<3

2011-06-02 @ 00:21:54
Postat av: Sis

Yihaaaaaa!!! Nu har jag sommarloooov! Typ, efter omtentan nästa vecka och så den där lilla resten jag har också. Men typ, fatta att jag har sommarlov! <3<3<3



2011-06-02 @ 00:22:20
URL: http://lisanow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0